ned - 28.12.2008
Onako, cisto da se osvrnem

Dobro mi je, ne zalim se.Odlicno je bilo, ponekad, a i to je dobro.Pocetak je bio tezak, kao i svaki.A onda sredina je bila kulminacija, kao i uvek.I zavrsetak bi trebao biti neki zakljucak, a kako su moji zakljuchci,skoro uvek prenagljeni, ovaj put ih nema.

Nadam se da ovo nije ni pola puta.Cemu onda zakljuchci?!

U, jos uvek, ovoj godini sebi sam pruzila mnogo toga.Mnogo uzivanja u raznim stvarima.I radila sam, zaista, puno.I radim i dalje, nekako mi se cini, kada se jednom pocne sa radom, nema kraja.Mozda penzija?!Ne znam.

Ah, kako je bilo zabavno.Kakve ljude sretoh, upoznah i doziveh, to ne moze da se opise.Ima i jedan covek, cudan neki, neopisivo zanimljiv.I sto je najvaznije, razume, mnogo razume.

Lepo je.Ja uvek nesto o lepoti, o zivotu, o slavlju istog.

Nista, ko slavi nek' nazdravi.

Ziveli i uzivajte, ljudi, nije zivot mala stvar.Srecno svima, i samo najbolje.I iskoristite sve sto se pruza.I budite veseli, nasmejani.

I jednom sam rekla-ako ikada umrem umrecu od smeha.Tako ce i biti.

 
objavio Pastirka 28. decembar 2008 9:54:50 | Permalink | 13 komentar(a)


  • 28. decembar 2008 10:57:29, kamenicvet (Neregistrovan)

    zelim ti da se puno smejes :)))

    znas li da i oni koji su uglavnom nasmejani, znaju biti bas onako u sustini tuzni? Znam jednu takvu...

  • 28. decembar 2008 11:11:53, Pastirka

    Znas da su pozitivni ljudi uglavnom jako nesrecni?Istina je to.
    Zelim i ja tebi cvete da se od srca smejes i uzivas

  • 28. decembar 2008 11:13:28, kojak

    Da si muško mislio bih da prepisuješ od mene. :o))
    Svaka čast!
    To je to!
    Nemam šta naročito ni dodati ni oduzeti, jer i sam na sličan način privodim kraju ovu godinu, a iskreno (s razlogom) očekujem da mi naredna donese još više nego ova!
    Želim ti sve to što i sama želiš i još poneko slatko iznenađenje! :o))

  • 28. decembar 2008 11:22:30, kamenicvet (Neregistrovan)

    Hvala Pastirka, probacu.

  • 28. decembar 2008 11:23:05, Pastirka

    Hvala , kojace,ili kojak,kako vise volis.Zelim ti da... ma znas ti vec i sam sebi da pozelis.E a ja ti zelim da ti se to i ostvari.Umetnik si ti covek znas da uzivas. :))

  • 28. decembar 2008 12:00:28, perla

    Smijat cemo se mi jos dugo, dugo... svi zajedno, kako u staroj tako i u Novoj, pa ako triba i plakat cemo skupa :))

  • 28. decembar 2008 13:44:53, Pastirka

    Tacno tako, perla, bice tu opet svega.Uzivaj

  • 29. decembar 2008 0:13:51, Ulica_Brestova

    Zivot. I godine :::

  • 29. decembar 2008 15:03:56, suton

    sve naj, naj...u ovoj novoj koja slijedi, jer zaista ima stvari zbog kojih zivjeti vrijedi..dobro kazesh,,nije zivot mala stvar"

  • 25. februar 2009 23:17:28, Vuk91

    Ovo je sa jednog izlaska, koji neću da navedem zbog vremena. Da li je to istina?

    Ovo je za 'Belo koplje':

    Režiser
    NJEGOSLAV FLANJAK

    Scenario
    MILUTIN KLISURIĆ
    MIRKO ĆIRIĆ - 'ĆOSA'
    ZLATOSAV MILANOV

    Glasovi
    MARKO ŽIVIĆ (Pankracije Belokopljanski)
    BRANIMIR BRSTINA (Konj Nevis)
    BORO STJEPANOVIĆ (Pino)
    SUZANA LUKIĆ (Princeza Karita)
    BRANKO VIDAKOVIĆ (Veštac Mardžori)

    ... I drugi glumci iz vojvođanskih pozorišta, i užičkog, naravno (Nenad Jovanović, na primer).

    Muzika
    NEMANJA MOSUROVIĆ

    Produkcija
    BS GROUP
    2009.

    Premijera filma je u aprilu ove godine. Upućujem te na sajt - vuk91.mojblog.rs - zapiši ga i ostavićeš mi komentare na moje nove članke. Razumeli smo se?

    Onda dobro, pozdravlja te puno tvoj
    VUK

  • 25. februar 2009 23:17:29, Vuk91

    Ovo je sa jednog izlaska, koji neću da navedem zbog vremena. Da li je to istina?

    Ovo je za 'Belo koplje':

    Režiser
    NJEGOSLAV FLANJAK

    Scenario
    MILUTIN KLISURIĆ
    MIRKO ĆIRIĆ - 'ĆOSA'
    ZLATOSAV MILANOV

    Glasovi
    MARKO ŽIVIĆ (Pankracije Belokopljanski)
    BRANIMIR BRSTINA (Konj Nevis)
    BORO STJEPANOVIĆ (Pino)
    SUZANA LUKIĆ (Princeza Karita)
    BRANKO VIDAKOVIĆ (Veštac Mardžori)

    ... I drugi glumci iz vojvođanskih pozorišta, i užičkog, naravno (Nenad Jovanović, na primer).

    Muzika
    NEMANJA MOSUROVIĆ

    Produkcija
    BS GROUP
    2009.

    Premijera filma je u aprilu ove godine. Upućujem te na sajt - vuk91.mojblog.rs - zapiši ga i ostavićeš mi komentare na moje nove članke. Razumeli smo se?

    Onda dobro, pozdravlja te puno tvoj
    VUK

  • 31. maj 2009 18:20:27, Vuk91

    Već dugi niz godina ne pišeš članke, zašto...??? ZAŠTO??? ZAŠTO MI NE OSTAVLJAJU KOMENTARE?????

    OBAVEZNO DA SI PROČITAO::::

    OVO SE ODNOSI NA MOJ NOVI ČLANAK '292) NAŠ ANIMIRANI FILM NA FESTIVALU KRATKOMETRAŽNOG ANIMIRANOG FILMA U BAVARSKOJ', OBJAVLJEN DANAS - TAMO ĆEŠ MI DANAS OSTAVITI KOMENTARE , A ŽELIM DA REZULTATI BUDU SUTRA, ALI PROČITAJ OVO UPUTSTVO:

    Za ove osobe su mi neophodni podaci, pročitajte ova uputstva:

    • Pita se datum, godina i mesto rođenja
    • Gde je i šta je diplomirao
    • Od kada je u Novom Kneževcu i koje godine se zaposlio
    • Koja mu je omiljena domaća serija ili film

    Pročitajte ova uputstva i nazovite ove sledeće osobe, pa mi šaljite te podatke – SMESTA!!!:

    LASLO MONOŠTORI – 0230/ 87 – 311
    PANTA CVEJIĆ – 0230/ 83 – 232
    TIBOR HUĐEC – 0230/ 81 – 846
    MILOŠ OSTOJIN – 0230/ 81 – 367
    RAJKO LOVADINOV – 0230/ 87 – 419
    RADA BLAŽIĆ – 0230/ 87 – 129
    PAVLE SVIRČEV – 0230/ 81 – 108
    TIBOR AGOŠTON – 0230/ 81 – 480
    ĐORĐE TRBOVIĆ – 0230/ 89 – 053
    PETAR HORVAT – 0230/ 85 – 144
    SVETOZAR POPOV – 0230/ 86 – 218
    OGNJEN UROŠEV – 0230/ 81 – 795
    VASILIJA VUKOVIĆ – 0230/ 82 – 856

    I VELIKO UPOZORENJE SVIMA:

    Za ove osobe su mi neophodni podaci, pročitajte ova uputstva:

    • Pita se datum, godina i mesto rođenja
    • Gde je i šta je diplomirao
    • Od kada je u Novom Kneževcu i koje godine se zaposlio
    • Koja mu je omiljena domaća serija ili film

    Pročitajte ova uputstva i nazovite ove sledeće osobe, pa mi šaljite te podatke – SMESTA!!!:

    LASLO MONOŠTORI – 0230/ 87 – 311
    PANTA CVEJIĆ – 0230/ 83 – 232
    TIBOR HUĐEC – 0230/ 81 – 846
    MILOŠ OSTOJIN – 0230/ 81 – 367
    RAJKO LOVADINOV – 0230/ 87 – 419
    RADA BLAŽIĆ – 0230/ 87 – 129
    PAVLE SVIRČEV – 0230/ 81 – 108
    TIBOR AGOŠTON – 0230/ 81 – 480
    ĐORĐE TRBOVIĆ – 0230/ 89 – 053
    PETAR HORVAT – 0230/ 85 – 144
    SVETOZAR POPOV – 0230/ 86 – 218
    OGNJEN UROŠEV – 0230/ 81 – 795
    VASILIJA VUKOVIĆ – 0230/ 82 – 856

    SMESTA MI TO URADITE!!!! ROK ODMAH DANAS!!! HITNO URGENTNO!!!

    P.S. Koji vam je članak najbolji: 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ili 291??? I ŠTA KAŽETE NA OVAJ JAPANSKI DUGOMETRAŽNI ANIME FILM PO NAŠEM MITOLOŠKOM ROMANU??? I NAZOVITE OVE NOVOKNEŽEVAČKE OSOBE RADI PODATAKA KOJE SAM NAVEO I POŠALJITE MI UPOREDO SA KOMENTAROM!!! ODABERITE NAJBOLJI ČLANAK – SMESTA!!! SVE MI TO URADITE DA LI JE TO JASNO???????!!!! Vaš zadatak je da nazovete ove novokneževačke osobe radi podataka koje sam naveo i pošaljite ih meni uporedo sa komenarom. Šta kažete???? ODGOVORITE MI ODMAH!!! ŽELIM DA REZULTATE VAŠE VIDIM SUTRA, A TO ĆETE VI ROK ODMAH DANAS OSTAVITI LEPO KOMENTAR NA OVAJ ČLANAK !!! UPOREDO S TIM DONESITE MI I PODATKE O NOVOKNEŽEVAČKIM OSOBAMA!!!! U INTERESU MI JE SVE!!! ROK ODMAH DANAS!!!! DA LI JE SVE TO JASNO???????????????????????????????? SADA O SVEMU TOME PRODISKUTUJTE VI!!! OSTAVITE MI KOMENTAR!!! ROK ODMAH DANAS!!!!

    P.S. Šta kažete na ovaj članak??? ŠTA KAŽETE NA OVAJ ČLANAK??? ŽELIM VAŠE MIŠLJENJE O OVOM ČLANKU O FESTIVALU KRATKOMETRAŽNOG ANIMIRANOG FILMA O BOMBI I EKSPLOZIVIMA U BAVARSKOM GRADU NOJMARKTU-SANKT VAJTU!!! OSTAVITE MI KOMENTAR – SMESTA!!! SVE MI TO URADITE DA LI JE TO JASNO???????!!!! Vaš zadatak je da ocenite ovaj članak o festivalu kratkometražnog animiranog filma o bombi i drugim eksplozivima u bavarskom gradu Nojmarktu-Sankt Vajtu (Distrikt Mildorf, Pokrajina Bavarska, Nemačka). Šta kažete???? ODGOVORITE MI ODMAH!!! ŽELIM DA REZULTATE VAŠE VIDIM U PETAK, A TO ĆETE VI ROK ODMAH DANAS OSTAVITI LEPO KOMENTAR NA OVAJ ČLANAK!!!!!!! U INTERESU MI JE SVE!!! ROK ODMAH DANAS!!!! DA LI JE SVE TO JASNO???????????????????????????????? SADA O SVEMU TOME PRODISKUTUJTE VI!!! OSTAVITE MI KOMENTAR!!! ROK ODMAH DANAS!!!!

    Hoću još komentara do petka!!! Danas i sutra da ste mi to uradili, a rezultate ću da vidim u petak. Važi???

    VUK

  • 4. jun 2009 0:44:22, bloom

    nedostaješ :)

  • sub - 20.12.2008
    NG

    E,ovaj put necu slaviti Novu Godinu.

    Stalno sam je slavila,a sad bas necu.

    Zabranicu sebi da i pomislim da je to to.

    Ako pokusam negde otici,uhapsicu se.

    Eto.

     
    objavio Pastirka 20. decembar 2008 13:08:58 | Permalink | 11 komentar(a)


  • 20. decembar 2008 16:40:32, perla

    a ma bas tako :)

  • 20. decembar 2008 17:03:39, suton (Neregistrovan)

    a kad ce Nova Godina?

  • 20. decembar 2008 18:04:00, kojak

    A da mi uhapsimo nju? :o)

  • 20. decembar 2008 18:20:21, mamurluk

    pa i ne treba. ako nije zasluzila.

  • 21. decembar 2008 22:01:45, Pastirka

    Treba je uhapsiti,stalno dolazi na isto
    I nezahvalna je.A mi se svi radujemo ,kad ono -nista

  • 21. decembar 2008 22:47:14, androggin

    zaspaces??? :)

  • 22. decembar 2008 15:22:03, Pastirka

    Naravno da necu zaspati.Kako da zaspim pre 0:0?!
    Ne,nego cu pokusati da uzivam u muzici sama za sebe,u citanju nekih pisama,i prica,u mozda nekom vinu i tako.Bez slavlja

  • 22. decembar 2008 23:11:56, androggin

    lijepa ti je ta NG, jel znas?

  • 23. decembar 2008 13:15:17, trej

    Evo, ja cu slaviti i u tvoje ime..
    Al nema posle ljutnje, kao uzeo si mi Novu godinu...

  • 23. decembar 2008 16:08:46, Pastirka

    @androggin-lepa je,mora biti,samo nije NG,vec obican lep dan,samo malo drugaciji od ostalih,jer inace nemam vremena da uzivam u muzici koliko bih volela.

    Trej,naravno,nema ljutnje,znas da smo drugovi,slavi i tri puta za mene,ako zelis,meni ce biti zadovoljstvo.Sta mogu ja za tebe uciniti?

  • 27. decembar 2008 13:10:26, Anoniman (Neregistrovan)

    Op op op op

  • čet - 18.12.2008
    Znate?

    I ko je, uopste, izmislio savest?

    I iz koje bolesne potrebe?

    Sta,kao, sve mi je super, ali pojede me savest,tj.sama sebe.

    Super je kada te neko drugi,nesto drugo muci,ali ovo je gadno.Nemas gde.I kad odes,ostajes.Tu si.Kako sebe uhvatiti za rep.I gde mi je taj rep, da ga uhvatim.

    Samo da saznam gde se nalazi,stici cu ga.Ali kako saznati?!Da mogu samo malo da ga stignem pa da ga povucem i pitam:"'Alo,sta je sa tobom,ostavi me na miru,mene.A ti ko si,bas me briga,ionako si besposlen,nadji nekog drugog."

    Zelim da se ostavim na miru.Da se malo pustim,olabavim.

    I da prestanem da izmisljam nove boljke duha mog,haha,istina je da ih izmisljam.Masta mi je bezgranicna,ali opasna.

     
    objavio Pastirka 18. decembar 2008 19:44:55 | Permalink | 6 komentar(a)


  • 18. decembar 2008 20:17:16, perla

    Samo ti mastaj, bar ti nece bit dosadno ;)

  • 18. decembar 2008 20:21:48, Pastirka

    Mastam,mastam,pa se ponekad uplasim.
    Nikad mi nije ni bilo dosadno,mozda ni to ne bi bilo lose da mi se malo desi

  • 18. decembar 2008 20:39:54, kojak

    Ništa lepše nego kada je čovek maštovit.
    Sad da li baš i opasan...hm? ma može i to - što da ne, samo ne previše. :o))

  • 18. decembar 2008 22:33:33, kamenicvet

    Probala si nekad da udovoljis i sebi i savesti i svetu? ne ide.

  • 19. decembar 2008 17:12:47, Pastirka

    Ne ide i nervira me.

  • 20. decembar 2008 0:30:34, suton

    -savjest-zna da bude tako odvratna...jbg.nekad bash boli...

  • uto - 02.12.2008
    Vidjenje.

    Moje vidjenje svega,ovoga i onoga,nasih dusa i zivota je sledece:

    Mi nismo za velike,jednostavne radosti,Mi smo za male ,neobicne,prevrtljive,fantasticno nesrecne dozivljaje koji nas uzbudjuju.Sreca je nepostojeca.Sta je to,uostalom?Ja to ne razumem,to veliko o kojem neki govore.Moja sreca je dostizna.Srecna sam sa primesama ironije i apsurda.Srecna sam sa nesrecnim okolnostima koje prate moje pokusaje izbavljenja iz praznine obicnog zivota.

       Nesreca je podloga,i ko se na njoj uspe izgraditi,radostan je,oseca snagu sebe.Ko zna sebe,razume i da sto vise trazi,vise ce morati i da da.A da li ce moci?Da li smo dobijanjem potpunosti zadovoljni,ili pravimo novu shupljinu,u nadi da postoji potpunija potpunost?Zadovoljenje nikada nije konacno,nista nije konacno,sem smrti.Da,smrt je,po mom misljenju,konacna sto se zivota tice;ali onda nastupa entropija,opet nema kraja.

       Popuniti sve praznine,znaci ziveti duboko zakopan.Bez napred i nazad.Ostajem u svom zivotu.Nimalo ne zavidim,zelim vise,ali nisam sigurna da cu dobiti.Zadovoljava me i ovo mnogo koje imam.

     
    objavio Pastirka 2. decembar 2008 19:49:41 | Permalink | 8 komentar(a)


  • 2. decembar 2008 20:12:23, androggin

    imas li bas mnogo i da li te to mnogo cini barem na trenutak srecnom?

  • 2. decembar 2008 20:18:39, Pastirka

    Da imam mnogo,ponekad nisam toga svesna,ali imam.Nije to zavaravanje,zadovoljavanje manjim,vec je zaista tako.Da i cine me srecnom,koliko ja to mogu biti.Cini me zadovoljnom

  • 2. decembar 2008 22:24:38, lilidren

    Zanimljivo pišeš o bliskim temama. Meni se posebno dopalo kako govoriš o besmislu.

  • 2. decembar 2008 22:27:16, Pastirka

    lilidren,hvala,drago mi je da ti se dopalo. :)

  • 3. decembar 2008 13:49:16, perla

    Zlatna sredina mozda bi bila najbolja... :))

  • 3. decembar 2008 13:59:34, kamenicvet

    nekako mi se cini da je u ljudskoj prirodi da uvek zeli vise... pa u jednom trenutku shvati da mozda ima i previse.

  • 10. decembar 2008 20:05:45, kojak

    Sve što je dragoceno i lepo nastalo je iz antagonizama, a i sve što ima naročitu lepotu, mnogo bolje se vidi u kontarstima.
    Ljubav bez tuge nije moguće osetiti u svoj njenoj lepoti.

    Sviđa mi se naročito tvoje zadovljstvo i osećaj da je život lep i pun, te da preteranim traženjem i očekivanjima uništavamo sopstvenu sreću.

  • 10. decembar 2008 20:22:52, Pastirka

    Zivot je,zaista lep,sta sve ima...Srece,takodje ima dovoljno za sve,samo treba znati biti srecan,jer to se ne dobija,ne ceka,vec pravi.

  • pon - 01.12.2008
    Reklama

    Svet besmisla.Uzgajanje istog.Uzgajivaci ga prodaju po vrlo visokoj ceni.Potrosaci kupuju,i zadovoljni su.Savremeni besmisao bez mane.Dobar i kvalitetan.Potpuno zadovoljava sve postojece kriterijume,i one koji tek treba da postanu.

    Moze se kupiti u veleprodajama,ali i preko telefona.Postoje i specijalizovane emisije za reklamiranje istog.Nikada nije bilo lakse doci do besmisla,do granice.

     
    objavio Pastirka 1. decembar 2008 17:31:28 | Permalink | 11 komentar(a)


  • 1. decembar 2008 17:48:42, kamenicvet

    Besmisao nekako dodje i sam, ne treba ga ni traziti.

    ali mozemo se bar boriti, bar protiv reklamiranja istog?

    p.s zasto ne promenis template u izgledu, pa ako bas zelis ovaj crni opet ga u izgledu vrati, mislim da ce se ispraviti :))
    jedino ako ovo nisi namerno ovako podesila?

  • 1. decembar 2008 18:05:13, Pastirka

    Da,u pravu si,dolazi sam.Nije mu potreban reklama,ali je opet ima.
    Nisam namerno ovako podesila,nego sam nesto blablabla bezveze i ostade tako.Obecavam da cu uskoro da menjam

  • 1. decembar 2008 18:43:47, kamenicvet

    besmisao.. danas mi to izgleda neki drugi svet....

    svidja mi se nova pozadina, mada sam ja ljubitelj crne boje :)

  • 1. decembar 2008 18:45:25, perla

    I sama reklama ponekad ima smisla ;)

  • 1. decembar 2008 18:50:42, Pastirka

    kamenicvete,ja u skoro svemu osetim miris besmisla

    perla,rekalma ponekad ima smisla,tj.uvek ima smisla sa strane prodavaca reklame,tj.proizvoda.Reklama besmisla je pomalo suvisna

  • 1. decembar 2008 18:55:38, jazatebe

    Reklama, kad je previše, je uvreda na korisnike.

  • 1. decembar 2008 18:57:43, Pastirka

    Slazem se

  • 2. decembar 2008 12:22:07, monny

    Besmisao je svuda oko nas, da li je neko nekad razmisljao otkud ovolikog besmisla? a reklamiranje besmisla je i samo po sebi besmisleno ali ipak komercijalno...

  • 2. decembar 2008 14:12:38, trej

    zato ja begam od megamarketa, bilbordera, tevea i novina... preveliko zlo ..

  • 2. decembar 2008 14:39:47, kojak

    Hm?
    Uh, koliko besmisla nas okružuje samo.
    Da li je besmisao i to, što sam ja ovde ostavio komentar, a sad ga nema? :o)

    Nego, odlično ti je ovo sređeno sad, baš mi se sviđa. :o)

  • 2. decembar 2008 16:11:29, Pastirka

    Hvala,kojace.
    Besmisao besmisla ima li to smisla!

  • sub - 29.11.2008
    *1

    Nista.

    Samo da kazem,

    Danas cu proslaviti zivot.

    Picu u njegovu cast.

    Radovacu se negovom postanku.

    Narocito nastavku.

    U odlicnom drustvu.

    Uz malo alkohola(dobro,mozda bude malo vise).

    Mislicu da je jos lepse nego sto,uistinu jeste.

    A lepo je ipak.

    Tako da popijte i vi sta zelite na moj racun.

    Ziveli.

     

     
    objavio Pastirka 29. novembar 2008 10:50:35 | Permalink | 15 komentar(a)


  • 29. novembar 2008 11:01:49, kamenicvet

    eh, da...

    i ja probala tako sinoc..
    zavarati sebe, da je lepse nego sto jeste...
    nastavak je vazan, ma kakav bio.
    u to ime, samo kratko i jako :P

  • 29. novembar 2008 11:06:11, Pastirka

    Lepse je,nam se samo cini,jer mi ljudi smo cesto skloni sumornim mislima.
    Lepo je.Kratko i jako.Da pijem za tebe ili ces sama?

  • 29. novembar 2008 11:11:53, kojak

    U to ime, a i u ime gostiju koje danas bogami očekujem da pored kotlića uživamo u lepom danu, podižem ovu čašu i nazdravljam životu.
    Živeli bre! :o)

  • 29. novembar 2008 11:15:59, Pastirka

    U ime rodjendana Nase Bivse Republike,i dana uzivanja,i mog skromnog rodjendana.Ziveli

  • 29. novembar 2008 11:23:04, kamenicvet

    ma gde sama, :P

    zajedno, i srecan ti rodjendan!!!!!!!

    i stvarno ovo jutro meni je lepo, lepse nego sinoc, i ako sinoc mislila sam da nece tako izgledati jutros :)))))))

  • 29. novembar 2008 11:25:58, Pastirka

    Hvala.Lepo je,zaista

  • 29. novembar 2008 11:56:04, perla

    Zivot je lip ako ga ucinimo takvim...
    I zivila ti jos puno, puno lita ! :)))

  • 29. novembar 2008 12:23:14, Pastirka

    Hvala,perla,hvala.Sve najbolje

  • 29. novembar 2008 12:24:00, kojak

    Heh!
    pa ako voliš paprikaš i ne smeta ti i malo dima u dvorištu i naše skromno društvance, onda izvoli poslužiti se i srećan ti rođendan bre! pa živeli još jednom i tako redom! :o)

  • 29. novembar 2008 12:37:58, Pastirka

    Ne smeta mi,naravno.Ondak cu da dodjem.I hvala,bre.I ziveli.Nemojte slucajno da niste popili nesto danas! :):)

  • 29. novembar 2008 14:14:28, trej

    Srecan ti rodjos i srecan Zivot :) :) :) :) :)
    ja cu jedan pelinkovac za koji minut..

  • 29. novembar 2008 14:21:35, Pastirka

    Hvala,druze.Moze pelinkovac.Ja cu lozu.

  • 29. novembar 2008 14:23:41, trej

    pa Ziveli onda.. u tvoje ime Pastirice :)

  • 29. novembar 2008 14:25:43, Pastirka

    Ziveli i u nase ime.Srecno nam bilo.

  • 29. novembar 2008 20:05:27, suton

    ...da dozivish josh mnogo lijepih godina ! uzdravlje!!!

  • uto - 25.11.2008
    *

    Znate kako je kada dodjete sami?

    Negde gde nikoga ne poznajete?

    I onda,vam se neko nasmesi.

    Cudno je to.Ko zna zasto se on smesi?!

    Mozda se samo setio necega.

    A vi sebi dajete za pravo da mislite

    da je taj osmeh upucen bas vama.

    Zasto,kada vas ne poznaje?

    Ne smese vam se poznanici,zasto onda neznanci?

    I posle ceo dan mislite na tog nekog

    onako pomalo vam dodje u glavu.

    Zapamtite njegov lik.

    Kako dobar covek,mislite.

    A mozda,bas nije.

    A nije ni bitno,jer ionako necete saznati.

    Hm.

    Pamtim dosta njih koje nisam upoznala,

    a i dalje verujem da su bili srdacni,

    a ne poneseni nekim secanjem.

     
    objavio Pastirka 25. novembar 2008 19:52:18 | Permalink | 7 komentar(a)


  • 25. novembar 2008 20:07:11, crni

    Mozda si naletela na mene, ja se po ceo dan smejem sam sa sobom... :)

  • 25. novembar 2008 20:10:41, anarhoid

    :)

  • 25. novembar 2008 20:15:48, Pastirka

    crni-mozda,na mnogo njih sam naletela,a znam te,odavde
    anarhoid-tebe sam jos odavno zapamtila,hvala sto se smesis :)

  • 25. novembar 2008 20:17:18, dragulj

    uglavnom , takvi su amerikanci, svi ti se smjeshe , pozdravljaju,i ne sacekavsi odgovor odlaze....

  • 25. novembar 2008 20:23:49, Pastirka

    Ne znam ja za njih.Ja zborim o nama.Ovde sacekaju da dobiju natrag svoj osmeh i onda odlaze

  • 25. novembar 2008 20:40:06, kojak

    Dobro razmišljaš svakako.
    Ima iskrenih ljudi i osmeha, a ima i facijalnih grčeva koji jako liče, a nisu.
    Ume dakle ponekad i taj nepoznat da se iskerno nasmeši, samo ga treba prepoznati.

  • 25. novembar 2008 20:46:05, Pastirka

    kojace,slazem se.ja verujem u iskrenost,iako me stalno lupa po glavi

  • ned - 23.11.2008
    #

           Najednom naidje.

    Ah,kakav strah.

                     Mogla sam voleti neke druge bilo koje.

    Apsurd je moj jedini najbolji drug.

                          Sada ne mogu,a silno zelim.

    Kako si tako daleko?Ili sam ja jos dalje?

                           Ako te i namam ovde,trajaces kratko,nedovoljno.

     I za tren,vratices se tamo odakle i dolazis.

                       A tamo je prazno,ili se meni samo tako cini.

    Ja,da dodjem?Kuda?Postoji li tezi put,da njime krenem?

       Lako nikada nije bilo,pa ne dam ni sada.

     
    objavio Pastirka 23. novembar 2008 21:23:50 | Permalink | 7 komentar(a)


  • 24. novembar 2008 16:36:36, suton (Neregistrovan)

    strah i daljine, nasi vjeciti saputnici...

  • 24. novembar 2008 16:44:33, kamenicvet

    ... zamisli da si mogla ne voleti neke druge..
    koja bi to bila steta, pitam se zasto odredjene ljude volimo?!

  • 24. novembar 2008 17:26:18, kojak

    Dok volimo njih, ne možemo voleti druge, jer da smo voleli druge, ne bi voleli njih,a to bi onda bio drugi život, a ne ovaj naš u kom ih ipak volimo, zar ne? :o)

  • 24. novembar 2008 17:30:42, marija@

    on mi je jednom rekao, dok sam odlazila..
    ni ne znas da ides prema meni, samo si izabrala da ides duzim putem ;))

    pozz!

  • 24. novembar 2008 19:08:12, Pastirka

    @kojak-da,veoma si u pravu.
    Heh' cudno je sve to.I uvek je nesto tesko.
    Ali voleti,eh sada u ovoj neizvesnosti...

  • 24. novembar 2008 19:48:21, androggin

    malo si intervenisala na postavci , sada mogu da citam , nije ti vise udesno previse ! :)

  • 24. novembar 2008 19:54:43, Pastirka

    Malo sam izgubila nit,pa se sada setam.:)
    Bezi na svoj i daj mi odgovor :)

  • pon - 10.11.2008
    Pesnik

        Ime mu je bilo Pesnik.Pesnik koji nikada nijedan stih nije napisao,nije li to cudnovato?!On nikada nije video nista neobicno u svom imenu,iako su mu se mnogi podsmevali i izazivali ga da im cita svoju poeziju.Nije je citao jer je nikada nije ni imao,ali takve neprijatelje je lako mogao zavarati tudjim delima.Medjutim njega je to prilicno mrzelo,nije se obazirao na neumesne prozivke.Moglo bi se reci-ziveo je svojim zivotom.Jeste ziveo je zivotom,ali nikada nije o njemu razmisljao,a i zbog cega bi to cinio?!Mislio je:"Zivot se zivi,nema tu sta da se misli."

        Pesnik je oduvek bio debeljuskast,ali ni to mu nikada nije smetalo.Mislio je:"Pa sta,svi su nekakvi.Debeli,mrsavi,ja uopste ne vidim zato je to bitno,svejedno je.Da nisam debeo bio bih mrsav."Zluradi su ga i zbog toga zezali,njemu nije bilo bitno,oni kao da i nisu postojali.

       Kada je odrastao Debeli Pesnik je ziveo sam,jer mu je opet bilo potpuno svejedno.Govorio je sebi:"Ziveo ja sam ili sa nekim,isto je opet ja zivim svoj zivot sam,ne vidim zasto svi teze nekom zajednistvu,kada se ono nikada ne postize?!"

      Ljude nije ni voleo ,a ni mrzeo,sve mu je to bilo isto.Nije ga bilo briga.Za njegov zivot nisu mu bili potrebni,jer on svejedno zivi sam.Malo je pricao sa drugima,ali voleo je da sam sa sobom prozbori koju.Nije se nikada ljutio.Nije mu bilo tesko,jer je sve svejedno.

       Jednom prilikom se zaposlio kao nocni cuvar,to mu je bilo omiljeno zanimanje.Nocu bi sedeo sam sa baterijskom lampom u krugu jedne fabrike,ponekad bi gledao zvezde,ali im se nikada nije divio;mada su mu nekad nedostajale kada ih oblaci zaklone.Danju je spavao,ni sa kim se nije druzio,jer nije zeleo,tj.druzio ne druzio-isto je.Sam sebi je kuvao i bio zadovoljan,jer sve sto bi pojeo ga je drzalo dugo sitim.

       I tako su prolazile Pesnikove godine,a on ih nije ni primecivao;39,45,56-svejedno je.Jos malo pa penzija.To je poslednje sto sam cula o njemu,a nisam ga jako dugo videla,sve do jedne veceri kada sam setala sama i zamisljena.Idem tako,i odjednom Pesnik.Vidim vodi psa na uzici.Psa?Nisam verovala,jer i za zivotinje ga je bilo bas briga.Pozurim da mu se priblizim,onako s ledja,da vidim ja kakav je to pas koji je uspeo da ga pridobije.I pogledam.Kakav,bre,pas?To je crna kesa koja se slucajno tu nasla.Ali,zaboga sta ce mu uzica?Priblizim se i vidim da ni nje nema.

        I shvatih da on samo seta sam sa rukom ispruzenom u prazno,u mesto gde je nesto moglo postojati,ali nije.Da li je nesto trazio?Ili je samo hteo da se protegne ni sada ne znam.Ali od tada ga vise nikada nisam videla,a i to je bilo davno.

     
    objavio Pastirka 10. novembar 2008 18:59:31 | Permalink | 16 komentar(a)


  • 10. novembar 2008 19:58:48, BIBA

    Hmmm... Čudan neki Pesnik... Pesnicima nikada ništa nije svejedno...
    A tvoja priča je odlična!

  • 10. novembar 2008 20:01:43, Pastirka

    Hvala,hvala.

  • 10. novembar 2008 20:51:44, SUTON


    obicno, takvi neobicni likovi ostanu u nasem sjecanju...

  • 10. novembar 2008 20:55:52, Pastirka

    Neobicnost,u izvesnom pogledu.I svakako ostane u secanju

  • 10. novembar 2008 21:31:46, perla

    Svidja mi se ova tvoja prica, ima nesto u njoj...osim Pjesnika...

  • 10. novembar 2008 22:52:55, mamurluk

    vizija pesnika, koji vecno zivi i ako nikada nije ni ziveo...

  • 10. novembar 2008 23:07:03, kamenicvet

    ja sam se najezila od ovolike ispraznosti zivota...
    zivot treba da je sve drugo, samo ne to.

  • 10. novembar 2008 23:15:57, androggin

    sta li je zivot , kamena? ja bih ipak rekao da je svako od nas pomalo pastirkin pjesnik.

  • 10. novembar 2008 23:46:47, kamenicvet

    nadam se da ne ocekujes neku filozofiju na temu, sta je zivot?
    svaka emocija u zivotu dobro dosla je, neke su pozitivne neke ne. Ravnodusnot je jedna od stvari protiv koje se najteze boriti. Jer je nista ne pokrece. Zivot bez pokretanja, nije zivot.
    kako znam?
    Bio(naglasak je na "bio") jednom jedan kameni cvet...
    Pastirka,izvini na upadu.
    ja sam text samo jednom procitala, mozda sam nesto i promasila sta je pesnik hteo reci...

  • 11. novembar 2008 16:25:13, Pastirka

    @perla-trebalo je biti jos ponesto sem samog pesnika

    @mamurluk-upravo to!

    @kamenicvet-ravnodustost je stanje koje usled neceka nastaje,usled karaktera ili dogadjaja.Mislim da je i to osecanje.Ponekad ravnodusnost zaista prevlada,ali mislim da joj se ne treba povinovati.Ravnodusnost je za mene oduvek bila veoma nejasna.Ali kada pogledas bez osecaja sve je tako kako Pesnik rece.Ne znam.

    Hvala sto podariste koju rec mom Pesniku.Nije dobro cinio,ali ne znam ni da je nesto naucio

  • 11. novembar 2008 19:19:50, KAZANDZIJA

    verovatno je ruka nasla ono sto je trazila... vise mu nije potrebno da izlazi..

  • 11. novembar 2008 19:25:56, Pastirka

    Kazandzija,volela bih da jeste

  • 11. novembar 2008 22:24:16, kojak

    Pesnici zapravo nikada nisu sami, čak ni onda kada to hteli da budu, jer ih neprekidno prate njihovi junaci o kojima pevaju i sa kojima dele svoj život i voljno i nevoljno.-
    Pesnik samo izgleda kao da mu je svejedno, a ustvari ga pritiskaju i prate sve brige ovog sveta i sve nade i želje ga opsedaju i opčinjavaju.

  • 11. novembar 2008 22:31:12, Pastirka

    Pesnik apsurda,ima li sta lepse.
    Volim apsurd,jer ga donekle i zivim.
    Pesnicima niko nije ni potreban,jer imaju sebe u svoj svojoj sirini

  • 17. novembar 2008 19:19:03, ffrida

    Pjesnik nema saputnika
    jer takvom stazom duša putuje sama..

  • 17. novembar 2008 19:33:42, Pastirka

    Dusa uvek putuje sama,samo je pitanje treba li joj neki zacin.

  • pet - 07.11.2008
    Nista

        Cula sam da i toga ima,da se prekidaju dugogodisnja prijateljstva.Ali ja sam mislila da to i nisu neka prijateljstva,kada im moze doci kraj.

      A onda sam nedavno shvatila da je to moguce,cak i kada nekog smatras zaista svojim najblizim.Shvatila sam da je on mene imao,ali ja njega skoro nikada ne.

        Ustvari,lazem,zaslepljena ovom situacijom,nekada ranije bilo je zaista lepo,veselo i kreativno to nase prijateljstvo.

      A sada kada taj moj prijatelj dozvoljava sebi da bude jedan ogorceni mladi covek,to vise nije tako.Tacnije,on je momak koji nema prijatelja,sem mene,tj.ni sa kim se ne druzi,niko mu ne dolazi i on nigde ne ide.Poznanici su mu moji prijatelji i to je sve.A onda sam spoznala i tu cinjenicu da mu ni ja nisam potrebna.Mozda,cak nije potreban ni sam sebi,ali sta je tu je,ne moze da bira.Tj.izabrao je on da bude necuveno sebican,da ugrozava moj zivotni prostor,da izraz njegovih osecanja bude prenaglasena histerija i lupanje neduznih predmeta.

        Besnilo koje ga budi iz sna ne prestaje.

        Neverovatno je to sto sam ga volela,a sada ne osecam,apsolutno nista prema njemu.Ne zelim da mu se obratim,jer je suvise bilo neuspelih pokusaja.I sada kada vise nemam nijednu emociju za njega mogu ga ostaviti da zivi svojim beskrajno praznim zivotom,bez ijednog coveka,bez ijednog zivog bica,sem njega,ako je on to uopste.

     
    objavio Pastirka 7. novembar 2008 20:15:32 | Permalink | 11 komentar(a)


  • 7. novembar 2008 20:50:23, perla

    i zaista postoje takve emocionalne pijavice, da za njih na kraju ne osjecamo ama bas nista...

  • 7. novembar 2008 20:50:59, suton


    potpuno te razumijem, slicno iskustvo sam imala sa prijateljicom,nedavno.
    sta se deshava sa nekim ljudima , nikad mi nece biti jasno.ja kad nekog volim , volim bez rezerve.godinama nerazdvojne, ma bile smo jedno bice, i odjednom ,ona pokazuje zavist, ljubomoru , pakost, ma, vrca zloba iz nje.eto imale smo jednu raspravu, ona se naljutila shto sam joj u lice rekla ono shto miislim , osecam.pobogu nismo djeca.kako kazu pametniji popusta, malo sam izgladila stvar, glupo mi da prekinem skroz.ali, nikad vishe nece biti kao sto je bilo.znam, boli , kad te razocara onaj koga volis, posebno prijatelj. ali danas posle svega ,kad malo bolje razmislim , niko nije vrijedan nerviranja..
    -zato glavu gore!

  • 7. novembar 2008 20:53:10, suton

    ko kaze da optimizam nije prelazan :)))))

  • 7. novembar 2008 21:06:15, Pastirka

    @perla-ja nisam verovala da je to moguce.
    @suton-trudim se jako dugo da ne prestane potpuno,ali sada vise ne mogu,ne osecam nista,toliko je preterao da nema dalje.Tesko mi je sa jedne strane,ali donekle osecam i olaksanje

  • 7. novembar 2008 21:06:41, Pastirka

    Optimizam jeste prelazan :)

  • 7. novembar 2008 21:52:26, androggin

    da li je moguce da je toliko ucinio lose, da mu se zacuti??? ako si mu ti bila najbliza, a jesi , onda on nije imao na koga drugog da izbaci svoju negativnu energiju nego do tebe. ponekad od prijatelja primimo tu negativnost , da prodje kroz nas , kako bi njemu bilo lakse. ne sudi prerano, cak i njajveciom ubicama se da prilika na odbranu, zar ne?

  • 7. novembar 2008 22:08:56, Pastirka

    @androggin-veruj mi da mu ja nisam potrebna,i trudila sam se najvise sto sam mogla.Ne zeli odbranu,odgovara mu ovako,zaista.Jedino sam ja uvek odbijala da prihvatim da nije tako,ali jeste.Dovoljan je sam sebi.A ja vise ne zelim da budem neko ko placa stan,a nema gde da zivi,ako razumes

  • 7. novembar 2008 22:28:50, kojak

    Apsolutno verujem da ima takvih ljudi koji umesto da čuvaju prtijatelje, prosto ih odguruju od sebe, težeći sve većoj otuđenosti i samoći. Neretko je to posledica nekog razočarenja ali i nesigurnosti.
    Dešava se da su to samo krizni periodi i ako se nađe "ključ", onda je moguće uspostaviti "novi kontakt" ali svakako zahteva veliko strpljenje i razumevanje uzroka kao i poznavanje samog karaktera.

  • 7. novembar 2008 22:29:29, kojak

    Apsolutno verujem da ima takvih ljudi koji umesto da čuvaju prtijatelje, prosto ih odguruju od sebe, težeći sve većoj otuđenosti i samoći. Neretko je to posledica nekog razočarenja ali i nesigurnosti.
    Dešava se da su to samo krizni periodi i ako se nađe "ključ", onda je moguće uspostaviti "novi kontakt" ali svakako zahteva veliko strpljenje i razumevanje uzroka kao i poznavanje samog karaktera.

  • 7. novembar 2008 22:33:49, Pastirka

    Ne zeli on prijatelje,ma koliko to bolesno zvucalo.On je sam,i dovoljan.Ne zeli ih,jer da ih zeli ne bi se zatvarao sve vise i vise.Nije to period,nije kriza,vec duze vreme je to cinjenicno stanje.Ne radi se o tome da necu da pruzim sansu,vec njemu ne treba.
    To je bas strasno,meni.

  • 8. novembar 2008 0:59:29, Maynards_chick

    Ah, oko nekih se ne vredi ni truditi, ja sam digla ruke od jedne svoje prijateljice, jer sam skontala da sam joj samo alibi, da ne izgleda kao da prica sama sa sobom. Dobro je te si ga se otarasila.